Osie do przyczep samochodowych, amortyzatory osi, cięgna bowdena, szczęki hamulcowe
( ilość produktów: 246 )w Części i akcesoria do przyczepCzęści zawieszenia do przyczepki samochodowej renomowanych producentów AL-KO i KNOTT. Znajdziesz tu między innymi osie w wersji hamowanej lub niehamowanej w wielu rozmiarach i różnych rozstawach śrub montażowych, resory i inne dedykowane części zawieszenia do przyczepki samochodowej. Są to między innymi: linki hamulcowe, uchwyty, szczęki hamulcowe oraz amortyzatory. Sprawdź naszą ofertę i popraw swój komfort jazdy.

Oś hamowana AL-KO EURO do przyczepy / lawety 1800kg 1350mm 1850mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy podłodziowej 1000kg 1146/1254mm 1700mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1000kg 1200mm 1570mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:


Oś hamowana AL-KO EURO do przyczepy / lawety 1800kg 1500mm 2000mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO EURO do przyczepy podłodziowej 1800kg 1645/1755mm 2230mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1600kg 1500mm 1970mm 5x140
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:


Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy podłodziowej 1000kg 1446/1554mm 2000mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1350kg 1400mm 1850mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:


Oś hamowana AL-KO EURO do przyczepy / lawety 1800kg 1450mm 1950mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana KNOTT VG7-L do przyczepki UNITRAILER 750kg 1070mm 1370mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana KNOTT VG7-L do przyczepki UNITRAILER 750kg 1260mm 1560mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:


Oś niehamowana AL-KO OPTIMA do przyczepki 750kg 1260mm 1573mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana AL-KO OPTIMA do przyczepki 750kg 1500mm 1820mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana AL-KO OPTIMA do przyczepki 750kg 1400mm 1710mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana AL-KO OPTIMA do przyczepki 750kg 1180mm 1560mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:


Amortyzator KNOTT do osi przyczepy 750-1800kg do osi pojedynczej i tandem
- Długość:
- Zasięg :
- Średnica otworów montażowych:





Amortyzatory KNOTT do osi przyczepy 750-1800kg do osi pojedynczej i tandem
- Długość:
- Zasięg :
- Średnica otworów montażowych:





Oś niehamowana AL-KO OPTIMA do przyczepki 750kg 1130mm 1443mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana AL-KO OPTIMA do przyczepki 750kg 1070mm 1380mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1500kg 1400mm 1850mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1500kg 1300mm 1750mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:




Oś niehamowana KNOTT VG7-L do przyczepki 750kg 1190mm 1623mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1350kg 1300mm 1750mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1350kg 1400mm 1850mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1350kg 1260mm 1630mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana KNOTT VG7-L do przyczepki 750kg 1070mm 1370mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana KNOTT VG7-L do przyczepki 750kg 1130mm 1430mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś niehamowana KNOTT VG7-L do przyczepki 750kg 1400mm 1700mm 4x100
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana KNOTT VGB13 do przyczepy / lawety 1350kg 1400mm 1800mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1350kg 1510mm 1880mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:


Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1500kg 1260mm 1630mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:

Oś hamowana AL-KO COMPACT do przyczepy / lawety 1350kg 1750mm 2200mm 5x112
- Nośność osi pojedynczej:
- Rozstaw montażowy:
- Rozstaw piast:
- Rozstaw śrub felgi:
- Otwór centralny felgi:
Osie do przyczepki samochodowej
Osie do przyczepki są kluczowym elementem w całej ich konstrukcji. To od nich zależy wytrzymałość, prowadzenie oraz DMC przyczepki. Na przestrzeni ostatnich lat najwięksi producenci osi do przyczepek AL-KO oraz KNOTT wprowadzili nowoczesne rozwiązania, które pozwoliły zastąpić stare osie oparte głównie o resory. Obecnie produkowane i montowane w przyczepkach osie, to głównie osie skrętne uresorowane na wałkach skrętnych np. oś do przyczepki model VG7 750 kg. Dostępne są w dwóch wersjach: osie niehamowane do przyczep i osie hamowane do przyczep. Cechuje je lepsze tłumienie nierówności na drodze nawet przy małym załadunku, bardzo dobre prowadzenie oraz wytrzymałość, która pozwala na wykorzystanie ich w przyczepie przez wiele lat. Jeśli nie znalazłeś odpowiednich osi do swojej przyczepy skontaktuj się z nami, a sprowadzimy ją dla Ciebie na specjalne zamówienie byś mógł znów cieszyć się sprawną i bezpieczną przyczepą.
Cięgna bowdena - linki hamulcowe AL-KO
Ciegna bowdena produkowane przez firmę AL-KO sprawdzą się idealnie w każdej przyczepie hamowanej. W naszym sklepie oferujemy linki hamulcowe do różnych urządzeń najazdowych. Dzięki temu bez problemu znajdziesz takie, które będzie pasować do Twojej przyczepy. Od poprawnego wyboru i podłączenia linek zależy Twoje bezpieczeństwo, dlatego warto skonsultować się z naszymi specjalistami, którzy pomogą wybrać odpowiednie cięgna bowdena do danego modelu przyczepy. Linki hamulcowe, które oferujemy wykonane są ze specjalnych materiałów, które są odporne na wodę, kurz oraz piasek. Ponadto, co szczególnie ważne, są trwałe i niezawodne. Nie straszne są im również warunki atmosferyczne i trzymanie "pod chmurką". Nie oszczędzaj na bezpieczeństwie - cięgna bowdena zużywają się jak każda inna część przyczepki. Kluczową kwestią w zapewnieniu sobie i innym bezpiecznej jazdy jest regularna wymiana linek hamulcowych.
Amortyzatory osi przyczepki
Amortyzatory osi przyczepki AL-KO i KNOTT pomagają osiom tłumić wstrząsy i nierówności na drodze, co sprawia, że zmniejsza się prawdopodobieństwo uszkodzeń przewożonego ładunku, a poruszanie się z przyczepką jest bardziej komfortowe. Jeśli zależy Ci na najwyższym komforcie podczas jazdy po nierównych drogach, to oparcie zawieszenia przyczepki na osi z amortyzatorami będzie najlepszym wyborem. Amortyzatory osi należy konfigurować według DMC. Zazwyczaj producenci oznaczają wytrzymałość danego typu amortyzatorów poprzez różne kolory. Sprawdź, który amortyzator odpowiada osiom zastosowanym w Twojej przyczepie lub zapytaj o pomoc naszych ekspertów, którzy doradzą odpowiedni produkt.
Przed dokonaniem wyboru - różne rodzaje zawieszenia
Odpowiednie zawieszenie do przyczepki wpływa na jej stabilność, zdolności amortyzacyjne oraz tłumienie drgań. Ponadto, im lepsze zawieszenie, tym bezpieczniejszy przewożony na niej ładunek. Niezależnie od rodzaju posiadanej przez Ciebie przyczepki samochodowej , należy zapewnić jej stabilność i bezpieczeństwo poprzez dobranie odpowiednich komponentów do jej zawieszenia.
Standardowe zawieszenie do przyczepki może składać się z elementów: resorującego (resor, sprężyna lub drążek skrętny) oraz tłumiącego (amortyzator),w zależności od rodzaju i DMC przyczepki.
Zawieszenia do przyczepek lekkich (DMC do 750 kg) cechują się prostotą konstrukcji: najczęściej zawieszeniem sztywnym na osi skrętnej lub, coraz rzadziej, resorach piórowych. Szczególnie ważne jest, by przy pustej przyczepce z zawieszeniem sztywnym poruszać się ostrożnie ze względu na brak amortyzacji i możliwość "podskakiwania" naszej przyczepki.
Kup resor piórowy do swojej przyczepki samochodowej TUTAJ.
W przyczepkach samochodowych z większą pojemnością wymagany jest bardziej zaawansowany rodzaj zawieszenia - oprócz resorów/osi skrętnych stosuje się w nich dodatkowo amortyzatory.
Najbardziej zaawansowanym rodzajem zawieszenia w przyczepkach samochodowych jest zawieszenie niezależne, czyli system, w którym każde koło pracuje osobno, bez wspólnej osi. Stosowane jest w każdym rodzaju przyczepek, jednak w porównaniu z ze standardowym zawieszeniem, spotykane jest ono dość rzadko ze względu na koszty zakupu oraz brak możliwości renowacji.
Przyczepek używamy do różnych zadań - od przewozu rowerów do transportu ciężkich maszyn budowlanych. Odpowiednie zawieszenie, amortyzatory i koła dobrane do rodzaju przyczepki samochodowej oraz wagi przewożonych ładunków zapewniają komfort jazdy i bezpieczeństwo. Dobierz komponenty do swojego zawieszenia i ciesz się bezpiecznym i komfortowym przewozem towarów swoją przyczepką.