Wysyłka i dostawa
Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować Państwu najwyższy poziom świadczonych przez nas usług. Ze względu na różnorodność oferowanych towarów, koszt oraz czas dostawy mogą być uzależnione od łącznej wagi zamówionych produktów - ich gabarytów oraz wybranej formy płatności.
Dokładna cena wysyłki jest każdorazowo prezentowana na karcie produktu oraz aktualizowana w trakcie umieszczania kolejnych produktów do koszyka sklepu.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie w Lublinie przy ul. Budowlanej 30, w godzinach 8:00-15:30. W przypadku tej formy odbioru koszt wynosi 0 zł.
Czas wysyłki i dostawy
Po otrzymaniu przez nasz system zamówienia, informujemy Państwa mailowo o zamówionych produktach. Ich realizacja następuje bezpośrednio po zaksięgowaniu przez nas wpłaty (wyjątkiem są płatności przy odbiorze i za pomocą karty kredytowej, w przypadku których realizacja następuje już po przyjęciu zamówienia lub potwierdzenia dokonania płatności).
Kompletowanie zamówienia trwa 1-2 dni robocze. Na bieżąco informujemy mailowo o przebiegu całego zamówieniu, a gdy paczka opuszcza nasz magazyn, dostajecie od nas informację z numerem do śledzenia paczki.
W przypadku wysyłek paletowych czas przygotowania może trwać 2-3 dni robocze, o czym również informujemy podczas składania zamówienia.
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Monitorowanie przesyłki
Klient, który posiada kod przesyłki może samodzielnie sprawdzić, gdzie znajduje się zamówiony przez niego towar, klikając we wskazane linki (tu linki do śledzenia przesyłki przewoźników, którzy nam robią wysyłki) może uzyskać informacje bezpośrednio od przewoźnika realizującego dostawę.
Po wprowadzeniu numeru przesyłki w odpowiednie pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z wybraną podczas zakupów firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD
Telefon: 22 577 55 55.
- Poniedziałek - sobota: 6:00 - 18:00
InPost
Telefon: 746 600 000 lub 722 444 000.
- Poniedziałek - piątek: 7:00 - 22:00
- Sobota: 8:00 - 22:00
- Niedziela: 8:00 - 18:00
- Święta: 8:00 - 16:00
DB Schenker
Telefon: 22 632 22 22.
Geis
Telefon: 22 267 96 00.
- Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
GLS
Telefon: 46 814 82 20.
- Poniedziałek - piątek: 7:00 - 19:00
- Sobota: 7:00 - 15:00
FedEx
Telefon: 801 310 000.
- Poniedziałek - piątek: 8:00 - 18:00
Rohlig SUUS
Telefon: 81 749 04 99.
DHL
Telefon: 42 6 345 100 (DHL Express) lub 42 6 345 345 (DHL eCommerce).
- Poniedziałek - piątek: 7:30 - 17:00 (DHL Express) i 7:00 - 20:00 (DHL eCommerce)
- Sobota: 7:00 - 15:00 (tylko DHL eCommerce)
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 100 20 47 lub korzystając z formularza kontaktowego.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
Tak, ale taki obowiązek ma tylko kurier z przesyłką paletową. Gdy klient zamówi części które zostaną wysłane paczką, kurier nie ma takiego obowiązku. Jeżeli klient chce, aby koniecznie zadzwonił przed dostawą proszę, aby klient umieścił taką informację podczas składania zamówienia w polu "uwagi dla kuriera ".
Czy można zmienić adres dostawy gdy przesyłka jest już w drodze?
Tak, w takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Regulamin świadczeń usług kurierskich
DB Schenker
Strona: www.dbschenker.com/pl-pl
Geis
Strona: www.geis.pl
FedEx
Strona: www.fedex.com/pl-pl/home.html