Wysyłka i dostawa
Wysyłka i dostawa
Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym Klientom najwyższy poziom obsługi. Ze względu na ogromną różnorodność oferowanych przez nas towarów, koszt oraz czas dostawy mogą być uzależnione od łącznej wagi zamówionych produktów, ich gabarytów oraz wybranej formy płatności.
Dokładna cena wysyłki jest każdorazowo prezentowana na karcie produktu oraz aktualizowana w trakcie umieszczania kolejnych produktów do koszyka sklepu.
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie w Lublinie przy ul. Budowlanej 30, w godzinach 8:00-15:30. W przypadku tej formy odbioru koszt wynosi 0 zł.
CZAS WYSYŁKI I DOSTAWY
Po wpłynięciu zamówienia Klient otrzymuje maila z informacją o zamówionych produktach. Realizacja zamówienia następuje bezpośrednio po zaksięgowaniu przez nas wpłaty (wyjątkiem są płatności przy odbiorze i za pomocą karty kredytowej, w przypadku których realizacja następuje już po przyjęciu zamówienia lub potwierdzenia dokonania płatności).
Kompletowanie zamówienia trwa od 1-2 dni roboczych. Gdy tylko paczka opuści nasz magazyn Klient otrzyma powiadomienie mailowe, w którym zawarty będzie numer do monitorowania przesyłki.
Przesyłka powinna być dostarczona pod adres wskazany przez klienta w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu wydania jej z naszego magazynu.
W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
MONITOROWANIE PRZESYŁKI
Klient, który posiada kod przesyłki może samodzielnie sprawdzić, gdzie znajduje się zamówiony przez niego towar , klikając we wskazane linki DPD, GLS, INPOST , SUUS POLSKA, SUUS ZAGRANICA, RABEN , SHENKER POLSKA, SHENKER ZAGRANICA, DASHER, PEKAES, HELLMANN może uzyskać informacje bezpośrednio od przewoźnika realizującego dostawę.
Po wprowadzeniu numeru przesyłki w odpowiednie pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z wybraną podczas zakupów firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. tel. (22) 577 55 55 (pon. - sob. w godz. 06:00 - 18:00)
Inpost sp. z o.o. tel. 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. - pt. 7:00 - 22:00; sob. 8:00 - 20:00; niedziele 8:00 - 18:00; Święta 8:00 - 16:00)
GLS tel. +48 46 814 82 20 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00
Fedex tel. 801 310 000 (pon. - pt. 8:00 – 18:00)
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 100 20 47 lub korzystając z formularza kontaktowego.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
Tak, ale taki obowiązek ma tylko kurier z przesyłką paletową. Gdy klient zamówi części, które zostaną wysłane paczką, kurier nie ma takiego obowiązku. Jeżeli klient chce, aby koniecznie zadzwonił przed dostawą proszę, aby klient umieścił taką informację podczas składania zamówienia w polu “uwagi dla kuriera”.
Czy można zmienić adres dostawy gdy przesyłka jest już w drodze?
Tak, w takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.