
Przyczepki jednoosiowe na resorach
( ilość produktów: 3 )w Przyczepki samochodoweSprawdź ofertę przyczepek samochodowych na resorach Unitrailer. Ten rodzaj zawieszenia gwarantuje świetne prowadzenie oraz komfortową jazdę po nierównym terenie, nawet z pełnym obciążeniem przyczepy. Dowiedz się więcej o naszych przyczepach z podwójną amortyzacją i wybierz model skrojony pod Twoje potrzeby.

Przyczepka samochodowa na resorach 230x125 UNITRAILER GARDEN 230/R KIPP
- Model:
- DMC max.:
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- Zastosowanie:
- Rodzaj zawieszenia:

Przyczepka samochodowa na resorach 264x125 UNITRAILER GARDEN 264/R KIPP
- Model:
- DMC max.:
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- Zastosowanie:
- Rodzaj zawieszenia:

Przyczepka jednoosiowa na resorach 200x125 UNITRAILER GARDEN 201/R KIPP
- Model:
- DMC max.:
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- Zastosowanie:
- Rodzaj zawieszenia:
Przyczepka samochodowa na resorach z amortyzatorami
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów - dodajemy do naszej oferty przyczepki samochodowe z zawieszeniem opartym na resorach współpracujących z amortyzatorami. Podwójne zawieszenie przyczepki daje możliwość osiągnięcia pełnej jej ładowności przy zachowaniu doskonałych właściwości jezdnych i pełnego komfortu przewozu ładunku. Większe tłumienie drgań przekłada się również na mniejsze zużycie podzespołów przyczepki oraz zmniejsza prawdopodobieństwo ich uszkodzenia podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Unitrailer to marka z wieloletnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości przyczepek samochodowych w polsce i za granicą. Teraz w naszej ofercie, oprócz standardowych przyczep lekkich na osi skrętnej, znajdziesz także wysokiej jakości przyczepy samochodowa na resorach:
- Garden 201/R KIPP - kompaktowa i "sprytna". Świetnie sprawdzi się w pracach ogrodowych lub działkowych.
- Garden 230/R KIPP - średniej wielkości przyczepa, która poradzi sobie zarówno w ogrodzie, jak i lesie czy podczas drobnych prac remontowych.
- Garden 264/R KIPP - przyczepka samochodowa z dużą przestrzenią załadunkową, zaprojektowana z myślą o większej ilości towaru i uniwersalnych zastosowaniach.
- Moto 1/R - przyczepka stworzona z myślą o komfortowym transporcie motocykla.
Oprócz standardowych wersji przyczep na resorach, w Unitrailer znajdziesz także przyczepy resorowane z wyposażeniem dodatkowym (stelaże, plandeki, burty BIS i burty siatkowe czy pokrywy). Wybierz wysoką jakość w atrakcyjnej cenie.
Jak resor współpracuje z amortyzatorem? - przyczepy jednoosiowe do 750 kg na nierównym terenie
Resory piórowe (zwane też resorami piórowymi stalowymi lub resorami stalowymi wielopiórowymi) są głównym elementem zawieszenia w wielu przyczepach o DMC do 750 kg. Ich zadaniem jest:
- przenoszenie obciążenia przyczepy na oś i koła,
- amortyzowanie nierówności drogi,
- utrzymywanie stabilności oraz ciągłego kontaktu kół z nawierzchnią.
Budowa typowego resoru piórowego to zestaw stalowych piór ułożonych jedno na drugim i ściśniętych śrubą centralną. Podczas jazdy, gdy koło napotyka nierówność, pióra się ugięciem elastycznie odkształcają, pochłaniając część energii drgań.
Same resory działają sprężyście, ale mają jedną wadę — po ugięciu potrafią się „rozhuśtać”. To znaczy, że po przejechaniu przez nierówność przyczepa potrafi jeszcze kilka razy „podbijać” tył samochodu.
I tu do akcji wkraczają amortyzatory. Ich rola to:
- tłumienie drgań resorów,
- stabilizacja toru jazdy przyczepy,
- zmniejszenie zjawiska podskakiwania pustej przyczepy,
- poprawa przyczepności kół do drogi.
Amortyzator hydrauliczny przekształca energię kinetyczną (drgania) w ciepło poprzez przepływ oleju przez zawory wewnętrzne — w ten sposób spowalnia i kontroluje ruch resoru.
Współpraca tych elementów można uprościć do trzech etapów:
- Ugięcie resoru: Koło najeżdża na nierówność - resor ugina się, pochłaniając część energii.
- Rozprężenie resoru: Po minięciu nierówności resor chce wrócić do pierwotnego kształtu - generuje ruch w górę (odbicie).
- Działanie amortyzatora: Amortyzator ogranicza szybkość tego ruchu, zapobiegając huśtaniu i odbijaniu. Dzięki temu koło nie traci kontaktu z nawierzchnią, a przyczepa nie podskakuje.
Rezultat:
- płynniejszy transport,
- mniejsze obciążenie konstrukcji przyczepy,
- większe bezpieczeństwo przy większych prędkościach lub pustej przyczepie.
