Masz pytanie? Zadzwoń: +48 22 100 20 47

Przyczepki jednoosiowe na resorach

( ilość produktów: 3 )w Przyczepki samochodowe

Sprawdź ofertę przyczepek samochodowych na resorach Unitrailer. Ten rodzaj zawieszenia gwarantuje świetne prowadzenie oraz komfortową jazdę po nierównym terenie, nawet z pełnym obciążeniem przyczepy. Dowiedz się więcej o naszych przyczepach z podwójną amortyzacją i wybierz model skrojony pod Twoje potrzeby.

Przyczepka samochodowa na resorach z amortyzatorami

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów - dodajemy do naszej oferty przyczepki samochodowe z zawieszeniem opartym na resorach współpracujących z amortyzatorami. Podwójne zawieszenie przyczepki daje możliwość osiągnięcia pełnej jej ładowności przy zachowaniu doskonałych właściwości jezdnych i pełnego komfortu przewozu ładunku. Większe tłumienie drgań przekłada się również na mniejsze zużycie podzespołów przyczepki oraz zmniejsza prawdopodobieństwo ich uszkodzenia podczas jazdy z dużym obciążeniem.

Unitrailer to marka z wieloletnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości przyczepek samochodowych w polsce i za granicą. Teraz w naszej ofercie, oprócz standardowych przyczep lekkich na osi skrętnej, znajdziesz także wysokiej jakości przyczepy samochodowa na resorach:

  • Garden 201/R KIPP - kompaktowa i "sprytna". Świetnie sprawdzi się w pracach ogrodowych lub działkowych.
  • Garden 230/R KIPP - średniej wielkości przyczepa, która poradzi sobie zarówno w ogrodzie, jak i lesie czy podczas drobnych prac remontowych.
  • Garden 264/R KIPP - przyczepka samochodowa z dużą przestrzenią załadunkową, zaprojektowana z myślą o większej ilości towaru i uniwersalnych zastosowaniach.
  • Moto 1/R - przyczepka stworzona z myślą o komfortowym transporcie motocykla.

Oprócz standardowych wersji przyczep na resorach, w Unitrailer znajdziesz także przyczepy resorowane z wyposażeniem dodatkowym (stelaże, plandeki, burty BIS i burty siatkowe czy pokrywy). Wybierz wysoką jakość w atrakcyjnej cenie.

Jak resor współpracuje z amortyzatorem? - przyczepy jednoosiowe do 750 kg na nierównym terenie

Resory piórowe (zwane też resorami piórowymi stalowymi lub resorami stalowymi wielopiórowymi) są głównym elementem zawieszenia w wielu przyczepach o DMC do 750 kg. Ich zadaniem jest:

  • przenoszenie obciążenia przyczepy na oś i koła,
  • amortyzowanie nierówności drogi,
  • utrzymywanie stabilności oraz ciągłego kontaktu kół z nawierzchnią.

Budowa typowego resoru piórowego to zestaw stalowych piór ułożonych jedno na drugim i ściśniętych śrubą centralną. Podczas jazdy, gdy koło napotyka nierówność, pióra się ugięciem elastycznie odkształcają, pochłaniając część energii drgań.

Same resory działają sprężyście, ale mają jedną wadę — po ugięciu potrafią się „rozhuśtać”. To znaczy, że po przejechaniu przez nierówność przyczepa potrafi jeszcze kilka razy „podbijać” tył samochodu.

I tu do akcji wkraczają amortyzatory. Ich rola to:

  • tłumienie drgań resorów,
  • stabilizacja toru jazdy przyczepy,
  • zmniejszenie zjawiska podskakiwania pustej przyczepy,
  • poprawa przyczepności kół do drogi.

Amortyzator hydrauliczny przekształca energię kinetyczną (drgania) w ciepło poprzez przepływ oleju przez zawory wewnętrzne — w ten sposób spowalnia i kontroluje ruch resoru.

Współpraca tych elementów można uprościć do trzech etapów:

  • Ugięcie resoru: Koło najeżdża na nierówność - resor ugina się, pochłaniając część energii.
  • Rozprężenie resoru: Po minięciu nierówności resor chce wrócić do pierwotnego kształtu - generuje ruch w górę (odbicie).
  • Działanie amortyzatora: Amortyzator ogranicza szybkość tego ruchu, zapobiegając huśtaniu i odbijaniu. Dzięki temu koło nie traci kontaktu z nawierzchnią, a przyczepa nie podskakuje.

Rezultat:

  • płynniejszy transport,
  • mniejsze obciążenie konstrukcji przyczepy,
  • większe bezpieczeństwo przy większych prędkościach lub pustej przyczepie.
unitrailer.pl Reviews with ekomi-pl.com pixel