Masz pytanie? Zadzwoń: +48 22 100 20 47

Przyczepki jednoosiowe na resorach z wyposażeniem dodatkowym

( ilość produktów: 38 )w Przyczepki samochodowe

Przyczepki samochodowe z akcesoriami. Ich zawieszenie oparte jest na resorach, które współpracują z amortyzatorami. Poprawia to komfort jazdy, żywotność konstrukcji oraz bezpieczeństwo przewożonego ładunku.

Przyczepy jednoosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg

Lekkie przyczepki samochodowe na resorach spełnią oczekiwania każdego użytkownika, który szuka pewnego narzędzia do prac ogrodowych, przeprowadzki czy transportu mebli, materiałów budowlanych, drewna czy innych prac we własnym gospodarstwie domowym lub firmie.

Podłogi w przyczepach Unitrailer wzmocnione są belkami. Ramy oraz burty wykonane są z wysokiej jakości stali cynkowanej ogniowo. Nowy rodzaj zawieszenia, oparty na resorach i amortyzatorach, nie tylko zapewnia lepsze właściwości amortyzacyjne, ale także obniża masę własną przyczepy, co sprawia, że można na nią załadować więcej, niż na standardową przyczepę z osią skrętną. Różnice w cenie obu przyczep są niewielkie, a w dłuższej perspektywie, różnica może nawet się zwrócić dzięki zwiększonej żywotności podzespołów w przyczepie resorowanej.

Przyczepka samochodowa na resorach z plandeką i nie tylko

W Unitrailer masz możliwość zakupu przyczepki samochodowej na resorach w licznych konfiguracjach. Od standardowych wersji, po opcje z dodatkowymi burtami i stelażami, które znacznie zwiększają wysokość przestrzeni załadunkowej i chronią ładunek przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Oto kilka z wielu kombinacji akcesoriów w przyczepach Unitrailer z wyposażeniem dodatkowym:

Zawieszenie resorowe z amortyzatorami w przyczepach Unitrailer

W nowej linii przyczep Unitrailer połączone zostały dwa elementy amortyzujące: resory piórowe oraz amortyzatory. Jak to działa?

Resory piórowe, nazywane również stalowymi lub wielopiórowymi, stanowią kluczowy element zawieszenia w wielu lekkich przyczepach o DMC do 750 kg. Ich podstawowe zadania to:

  • przenoszenie ciężaru przyczepy na oś i koła,
  • pochłanianie wstrząsów i nierówności nawierzchni,
  • zapewnienie stabilności oraz stałego kontaktu kół z podłożem.

Typowy resor piórowy składa się z kilku stalowych piór ułożonych warstwowo i połączonych śrubą centralną. W trakcie jazdy, gdy koło napotyka przeszkodę, pióra uginają się sprężyście, pochłaniając energię drgań i łagodząc wstrząsy.

Same resory działają elastycznie jednak, jeśli brak im wsparcia amortyzatora, mają tendencję do „rozkołysania” – po przejechaniu nierówności przyczepa może przez chwilę podbijać tył pojazdu. Temu zjawisku w naszych przyczepach zapobiegają właśnie amortyzatory, które odpowiadają za:

  • tłumienie drgań powstających w resorach,
  • stabilizowanie toru jazdy przyczepy,
  • ograniczanie podskakiwania pustej przyczepy,
  • zwiększenie przyczepności kół do nawierzchni.

W wyniku współpracy tych dwóch urządzeń, przyczepa staje się bardziej przewidywalna i wygodna w prowadzeniu, a jej podzespoły przyjmują na siebie mniejszą ilość drgań i wstrząsów, dzięki czemu służą przez znacznie dłuższy czas, bez konieczności wymiany.

Przyczepy Unitrailer posiadają homologację UE, która umożliwia rejestrację i legalną jazdę po drogach we wszystkich państwach Unii Europejskiej. Zamów z dostawą już dziś! Gwarantujemy wysyłkę w ciągu 48 godzin od wpłynięcia zamówienia.

unitrailer.pl Reviews with ekomi-pl.com pixel