Polityka Prywatności
Polityka
prywatności sklepu Unitrailer.pl
Postanowienia ogólne
Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia,
wykorzystywania, udostępniania oraz ochrony danych osobowych pozyskiwanych
przez sklep internetowy działający pod adresem unitrailer.pl (dalej: „Sklep Unitrailer.pl”
lub „Sklep”).
Dane osobowe Klientów Sklepu Unitrailer.pl
przetwarzane są zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w
szczególności z przepisami:
1.
Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (dalej:
„RODO”);
2.
Ustawy z dnia 10 maja
2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000);
3.
Ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz.U.2017.1219
ze zm.);
4.
Ustawy z dnia 16
lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. jedn. Dz.U.2017.1907 ze zm.).
Administratorem
danych osobowych Klientów Sklepu Unitrailer.pl jest Unitrailer Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Lublinie
(adres Spółki: ul. Budowlana 30, 20-469 Lublin), wpisana przez Sąd Rejonowy
Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy KRS do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000624998, NIP:
5213739921, REGON: 364800260 (dalej zwana: „Spółka” lub „My”).
Kontakt
z administratorem
W
sprawach związanych z ochroną danych osobowych, kontakt z nami możliwy jest za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem: odo@unitrailer.eu
lub też za pośrednictwem poczty tradycyjnej pisząc na adres: Unitrailer Sp. z
o.o.; ul. Budowlana 30, 20-469 Lublin.
Sposoby
gromadzenia danych oraz zakres gromadzonych danych
Dane osobowe
pozyskujemy bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, tj. od naszych
Klientów. Klienci Sklepu Unitrailer.pl podają lub
pozostawiają swoje dane osobowe na różnych etapach korzystania ze Sklepu. Dane te
gromadzone są w szczególności:
1.
podczas rejestracji
konta użytkownika – otrzymujemy wówczas przede wszystkim: imię, nazwisko (a w
przypadku firm: nazwę firmy, NIP), adres dostawy, adres poczty elektronicznej,
numer telefonu oraz dane do logowania, adres IP
komputera, z którego dokonano rejestracji;
2.
w trakcie
składania zamówienia w Sklepie bez uprzedniej rejestracji konta użytkownika –
otrzymujemy wówczas m.in.: imię, nazwisko (a w przypadku firm: nazwa firmy,
NIP), adres dostawy, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz rodzaj
zamawianego towaru, adres IP komputera, z którego złożono zamówienie;
3.
podczas
dokonywania przez Klienta płatności ceny za zakupiony w Sklepie towar –
otrzymujemy wówczas m.in.: imię, nazwisko (a w przypadku firm: nazwę firmy)
posiadacza rachunku bankowego, numer rachunku bankowego, dane karty kredytowej
lub płatniczej;
4.
przy
zapisywaniu się do newslettera – otrzymujemy wówczas adres poczty
elektronicznej i/lub numer telefonu;
5.
w trakcie
kontaktu z naszym Sklepem poprzez formularz kontaktowy – otrzymujemy wówczas
m.in. adres e-mail oraz ewentualne dane osobowe zawarte w treści wiadomości;
6.
w trakcie
kontaktu z naszym Sklepem poprzez czat – otrzymujemy wówczas m.in. imię i adres
poczty elektronicznej oraz ewentualne dane osobowe przekazywane w trakcie
rozmowy;
7.
przy
skorzystaniu z usługi zwrotnego oddzwaniania – otrzymujemy wówczas m.in. numer
telefonu, ewentualne inne dane osobowe przekazywane w trakcie rozmowy;
8.
automatycznie
podczas wizyty na stronach Sklepu Unitrailer.pl – otrzymujemy wówczas głównie
informacje zebrane przez pliki cookies, które dotyczą
np. sposobu korzystania ze usług Sklepu, najczęściej odwiedzanych stron w
Sklepie, najczęściej wyszukiwanych lub kupowanych towarów.
Niekiedy,
dane osobowe naszych Klientów zostają nam przekazane przez podmioty trzecie.
Dzieje się tak w sytuacji, gdy Klient rejestruje się w Sklepie poprzez opcję
połączenia konta z innym serwisem. Wybierając tę opcję Klienci wyrażają zgodę
na to, aby podmiot trzeci (administrator Google+, Facebook lub PayPal) przekazał nam część danych niezbędnych do założenia
konta.
Nie
przetwarzamy tzw. danych osobowych wrażliwych, a więc np. danych dotyczących
zdrowia.
Przestrzegamy zasady
gromadzenia i przetwarzania wyłącznie takich danych osobowych, które są
niezbędne do realizacji celów, w których będą one przetwarzane. Przy planowaniu
nowych projektów i działań wymagających przetwarzania danych osobowych,
będziemy dokonywali dokładnej analizy, jakich danych potrzebujemy do ich
realizacji.
Cele i podstawy
prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe naszych
Klientów przetwarzamy jedynie w zakresie w jakim jest to niezbędne do
realizacji celów, dla których zostały one zebrane. W poniższej tabeli
przedstawiliśmy realizowane cele oraz wskazaliśmy adekwatne do nich podstawy
prawne przetwarzania danych osobowych.
Cele przetwarzania danych osobowych |
Podstawa prawna przetwarzania |
|
1. |
prowadzenie i obsługa konta w sklepie
internetowym |
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy (tj.
umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną), której stroną jest osoba,
której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) |
2. |
realizacja złożonych zamówień |
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy (tj.
umowy sprzedaży), której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) |
3. |
rozpatrywanie reklamacji |
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy (tj.
umowy sprzedaży w zakresie w jakim kupujący realizuje swoje uprawnienia z
tytułu rękojmi za wady rzeczy), której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) |
4. |
wystawianie dowodów księgowych, dokonywanie
rozliczeń podatkowo-księgowych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji
podatkowej i księgowej |
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązków prawnych ciążących na administratorze, a wynikających z przepisów
podatkowych i przepisów rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) |
5. |
ewentualne ustalanie i dochodzenie roszczeń lub
obrona przed nimi, w tym prowadzenie postępowań sądowych i windykacja
należności |
przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora, a więc m.in. do: - ochrony i realizacji naszych praw, (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) |
6. |
archiwizacja danych i dokumentów zawierających dane
osobowe dla celów dowodowych |
przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora, a więc m.in. do: - zabezpieczenia informacji m.in. na
wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) |
7. |
umożliwienie Klientom publikowania opinii o towarach
oferowanych w Sklepie |
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy (tj.
umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną), której stroną jest osoba,
której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) |
8. |
monitorowanie aktywności Klienta na stronach Sklepu
oraz prowadzenie analiz i statystyk preferencji Klientów |
przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora, a więc m.in. do: - usprawnienia działania Sklepu; - poprawy funkcjonalności świadczonych
usług; - doboru produktów i usług do potrzeb
Klientów; - optymalizacji procesu obsługi Klientów. (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) |
9. |
odpowiedź na zapytania lub zgłoszenia skierowane za
pośrednictwem formularza kontaktowego lub czatu oraz archiwizacja treści takiej
korespondencji |
przy realizacji kontaktu przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy (tj. umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną), której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) po zakończeniu kontaktu przetwarzanie jest niezbędne
do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora, a więc do: - archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania
jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) |
10. |
kontakt telefoniczny z Klientem |
przy realizacji kontaktu przetwarzanie realizowane
jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) po zakończeniu kontaktu przetwarzanie jest niezbędne
do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora, a więc do - archiwizacji zapisu rozmowy na potrzeby wykazania
jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) |
11. |
wysyłka newslettera zawierającego treści
marketingowe i/lub informacje handlowe |
przetwarzanie realizowane jest na podstawie zgody
osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) |
12. |
prowadzenie marketingu bezpośredniego własnych produktów
i usług, w tym: 1) wyświetlanie treści marketingowych niedostosowanych
do preferencji Klienta (reklama kontekstowa); 2) wyświetlanie treści marketingowych odpowiadających
zainteresowaniom Klienta (reklama behawioralna), poprzedzone zautomatyzowanym
przetwarzaniem danych, w tym profilowaniem; 3) organizowanie akcji promocyjnych; 4) prowadzenie innego rodzaju działań związanych z
marketingiem bezpośrednim towarów i usług. |
przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora, a więc m.in. do: - realizacji działań marketingowych; - dopasowanie oferty do potrzeb Klienta; (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) |
Odbiorcy Danych
Dostęp do danych
osobowych naszych Klientów mają przede wszystkim nasi upoważnieni pracownicy.
Ponadto, dane osobowe
naszych Klientów udostępniamy, w ściśle określnym zakresie, podmiotom z którymi
współpracujemy przy realizacji celów przetwarzania danych. Głównie będą to
podmioty wspierające nas w realizacji złożonych zamówień oraz w świadczeniu
usług drogą elektroniczną, ale także wykonujące na nasze zlecenie usługi
niezbędne do wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych lub naszych
prawnie uzasadnionych interesów. Do kategorii odbiorców danych osobowych
naszych Klientów należeć więc będą:
1)
firma pomagająca nam w
administrowaniu i serwisowaniu sklepu internetowego – IAI S.A. z siedzibą w
Szczecinie (adres Spółki: Aleja Piastów 30, 71-064 Szczecin) – dostawca oprogramowania
IdoSell Shop, na którym oparty jest nasz Sklep,
2)
dostawcy usług
utrzymania infrastruktury IT, serwisu oprogramowania i sprzętu
komputerowego,
3)
podmioty, które są
właścicielami aplikacji wykorzystywanych na stronach Sklepu, aby zapewnić naszym
Klientom dodatkowe funkcjonalności (np. aplikacje do komunikacji),
4)
dostawcy usług
kurierskich i transportowych,
5)
firmy realizujące płatności
za zamówione towary,
6)
banki, z którymi
współpracujemy umożliwiając naszym Klientom zakup towarów na raty,
7)
podmioty realizujące
usługi kredytowe i/lub ubezpieczeniowe;
8)
dostawca usług
hostingowych,
9)
firma, która świadczy
dla nas usługi rachunkowo-księgowe,
10)
współpracujące z nami
kancelarie prawne,
11)
podmioty
realizujące na nasze zlecenie usługi konsultingowe lub audytowe,
12)
agencje marketingowe.
Ze wszystkimi
podmiotami, którym przekazujemy dane osobowe celem realizacji zleconych przez
nas usług, podpisujemy uprzednio umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych. W umowach tych ściśle określamy cel oraz dozwolony zakres
przetwarzania danych osobowych naszych Klientów. Dokładamy również starań,
aby podmioty te dawały gwarancje stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa
i należytej ochrony danych osobowych naszych Klientów
Danych osobowych naszych
Klientów nie sprzedajemy, ani nie wymieniamy z innymi podmiotami w celach marketingowych.
Sklep Unitrailer jest
uczestnikiem programów:
1)
„Zaufane Opinie” –
usługa świadczona przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w
Poznaniu (adres Spółki: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), numer KRS:
0000493884, oraz
2)
„Wiarygodne Opinie” –
usługa świadczona przez Opineo Sp. z o.o. z siedzibą
we Wrocławiu (adres Spółki: ul. Powstańców Śląskich 2-4; 53-333Wrocław), numer
KRS: 0000357466.
3)
„Krajowy Rejestr Opinii SA” –
usługa świadczona przez Krajowy Rejestr Opinii SA z siedzibą we Wrocławiu(adres Spółki: Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław), numer KRS:
0000737597, oraz
Klient dokonujący
zakupu w naszym Sklepie może wystawić opinię na temat dokonanej transakcji, a
także wyrazić dobrowolną zgodę na przekazanie tej opinii wraz z jego danymi
osobowymi do Ceneo Sp. z o.o., Krajowy Rejestr Opinii SA i Opineo
Sp. z o.o. celem jej opublikowania w serwisach internetowych gromadzących takie
opinie, a prowadzonych przez te podmioty.
Informacje o zamiarze
przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej
Dane osobowe naszych
Klientów będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC oraz
tawk.to inc. w oparciu o
odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne
ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
Okres przechowywania
danych
Dane
osobowe naszych Klientów będą przetwarzane wyłącznie przez okresy niezbędne do
realizacji celów, dla których zostały zebrane.
l.p. |
Cele przetwarzania
danych osobowych |
Okres
przechowywania danych |
1. |
prowadzenie i
obsługa konta w Sklepie internetowym |
przez okres prowadzenia konta,
aż do momentu jego likwidacji |
2. |
realizacja złożonych zamówień |
przez czas realizacji zamówienia |
3. |
rozpatrywanie reklamacji |
do czasu zakończenia procedury
reklamacyjnej |
4. |
wystawianie dowodów księgowych,
dokonywanie rozliczeń podatkowo-księgowych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji
podatkowej i księgowej |
przez okres 5 lat, licząc od
końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku, albo
dłużej jeżeli wymagają tego przepisy prawa |
5. |
ewentualne ustalanie i
dochodzenie roszczeń lub obrona przed nimi |
przez okresy niezbędne do
ochrony naszych praw |
6. |
archiwizacja danych i
dokumentów zawierających dane osobowe dla celów dowodowych |
przez okresy przedawnienia potencjalnych
roszczeń, określone w przepisach prawa |
7. |
umożliwienie Klientom
publikowania opinii o towarach oferowanych w Sklepie |
do momentu zgłoszenia prośby o
usunięcie opinii, która potraktowana zostanie jako wypowiedzenie umowy o
świadczenie usług drogą elektroniczną |
8. |
prowadzenie analiz i statystyk
aktywności i preferencji Klientów |
do momentu wniesienia ważnego
sprzeciwu |
9. |
odpowiedź na zapytania
skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego lub czatu oraz
archiwizacja treści korespondencji |
|
10. |
kontakt telefoniczny z Klientem |
do momentu cofnięcia zgody na
kontakt telefoniczny |
11. |
wysyłka newslettera
zawierającego treści marketingowe i/lub informacje handlowe |
do czasu cofnięcia zgody na
przetwarzania danych w tym celu |
12. |
prowadzenie marketingu
bezpośredniego własnych produktów i usług, w tym: 1) reklama kontekstowa, 2) reklama behawioralna, 3) prowadzenie innego rodzaju działań związanych z
marketingiem bezpośrednim towarów i usług. |
do momentu wniesienia ważnego
sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych |
Ponadto, w celu
rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących
przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym
Sklep zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla
udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich
spełnienia przez organy publiczne.
Z końcem okresu
przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.
Prawa Klientów
Przestrzegamy
wszystkich praw osób, których dane dotyczą, wynikających z przepisów RODO. Każdy
Klient naszego Sklepu ma prawo do:
1)
żądania dostępu do
swoich danych osobowych – czyli prawo sprawdzenia, jakie dane są przetwarzane
przez Sklep, prawo uzyskania ich kopii, jak również prawo uzyskania informacji
m.in. o tym, w jakim celu i na jakich podstawach prawnych dane są przetwarzane,
komu są one udostępniane oraz kiedy będą usunięte;
2)
żądania sprostowania
danych osobowych, gdy dane są nieprawidłowe, a także żądania uzupełnienia
danych, gdy dane są niekompletne;
3)
żądania usunięcia
danych osobowych, o ile zachodzi uzasadniająca to żądanie okoliczność
przewidziana w przepisach prawa (tj. w art. 17 RODO);
4)
żądania ograniczenia
przetwarzania danych osobowych, w przypadkach przewidzianych prawem (tj. art.
18 RODO);
5)
przenoszenia danych –
czyli prawo do otrzymania od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym
formacie nadającym się do odczytu maszynowego (np. formaty txt., doc., rtf., xls.,
odt., pdf., jpeg., xml.) danych osobowych dostarczonych przez Klienta oraz
prawo do przesłania tych danych innemu administratorowi lub zażądania, by dane
osobowe zostały przez nas przesłane bezpośrednio innemu administratorowi, o ile
jest to technicznie możliwe.
Każdy Klient ma prawo
do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych
osobowych, przy czym może być to:
1)
sprzeciw z uwagi na
szczególną sytuację Klienta – a więc gdy przetwarzanie danych odbywa się na
podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych,
a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, która sprawia, że dalsze
przetwarzanie przez nas danych zagraża prywatności Klienta, lub
2)
sprzeciw marketingowy
– a więc gdy dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu
bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.
Jeżeli przetwarzanie
danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, Klienci Sklepu mają prawo
cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Nie będzie to jednak miało wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
Cofnięcie zgody na
przesyłanie newslettera może nastąpić poprzez kliknięcie odpowiedniego
odnośnika w treści newslettera lub poprzez przesłanie do nas wiadomości na
adres odo@unitrailer.eu
Z praw, o których
mowa powyżej, można skorzystać m.in. dzwoniąc do nas pod numer telefonu: 22 100
20 47 albo wysyłając do nas stosowny wniosek na adres poczty elektronicznej:
odo@unitrailer.eu lub pocztą tradycyjną na adres: Unitrailer Sp. z o.o.; ul. Budowlana 30;
2-469 Lublin. Wniosek taki powinien zawierać dane, które umożliwią nam
jednoznaczną identyfikację wnioskodawcy oraz zrealizowanie żądania zgodnie z
wnioskiem.
Każdy Klient Sklepu
ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa), jeżeli uzna, że przetwarzanie
przez nas danych osobowych narusza jego prawa.
Dobrowolność
podania danych, zgoda na przetwarzanie
Podanie
nam danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem zawarcia umowy. Bez
podania danych osobowych nie będzie można założyć konta w naszym Sklepie,
złożyć zamówienia na towar, czy też zapisać się do newslettera. Niekiedy jednak
przepisy prawa będą wymagały podania nam określonych danych osobowych, np. ze
względów rachunkowych lub podatkowych.
Automatyczne
przetwarzanie danych, w tym profilowanie
Informacje o naszych Klientach oraz ich zachowaniach, które gromadzimy podczas korzystania ze Sklepu
mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania),
jednak nie będzie to wywoływać wobec naszych Klientów żadnych skutków prawnych
lub w podobny sposób istotnie wpływać na ich sytuację.
Profilowanie polega na zbieraniu danych oraz ich badaniu
i ocenianiu (również w sposób zautomatyzowany) na potrzeby stworzenia profili
klientów, obejmujących analizy i prognozy osobistych preferencji oraz
zainteresowań naszych Klientów. Celem profilowania jest:
1)
lepsze dopasowywanie
oferty naszego Sklepu do preferencji konkretnego Klienta,
2)
dostosowanie
prezentowanych treści marketingowych do zainteresowań konkretnego Klienta – np.
wyświetlanie na stronach Sklepu sugestii dotyczących podobnych produktów lub takich,
które kupili inni Klienci,
3)
prowadzenie
przez nas analiz statystycznych na nasze wewnętrzne potrzeby,
4)
zapewnianie
bezpieczeństwa i niezawodności usług świadczonych przez nasz Sklep.
Zbieramy
również informacje o korzystaniu ze Sklepu na podstawie tzw. logów dostępowych
w oparciu o adresy IP użytkowników Sklepu. Tak zbierane dane nie zawierają
tożsamości użytkowników, jednak na ich podstawie możemy analizować sprawność Sklepu,
jego bezpieczeństwo, diagnozować potencjalne problemy w zakresie naruszenia
danych osobowych i znajdywać rozwiązania. Takie dane są dla nas również danymi
statystycznymi o osobach odwiedzających nasz Sklep (np. informacje o regionie),
które pozwalają nam dostosować naszą ofertę.
Zabezpieczenie danych
Dane osobowe naszych
Klientów zabezpieczamy zgodnie z wytycznymi wynikającymi z przepisów RODO. Stosujemy
odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić należyty stopień bezpieczeństwa
danych osobowych i chronić je przed przypadkowym bądź celowym zniszczeniem lub
uszkodzeniem, przypadkową utratą, modyfikacją, udostępnieniem osobom nieupoważnionym lub zabraniem przez osobę
nieuprawnioną. Przykładowo:
1.
na stronach naszego Sklepu używamy bezpiecznych połączeń internetowych,
szyfrowanych z użyciem certyfikatu SSL, co ma zapewnić poufność transmisji
danych przesyłanych przez Internet;
2.
dane osobowe przechowujemy na bezpiecznych serwerach;
3.
w naszej Spółce dane osobowe Klientów Sklepu przetwarzać mogą jedynie
specjalnie upoważnieni do tego pracownicy i jedynie w zakresie, w jakim jest to
niezbędne do wykonania poleconych im zadań,
4.
opracowaliśmy i wdrożyliśmy odpowiednią politykę bezpieczeństwa danych
osobowych, która określa stosowne procedury przetwarzania danych;
5.
z podmiotami, z usług których korzystamy przy przetwarzaniu danych
osobowych naszych Klientów zawsze podpisujemy stosowne umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych, w których precyzyjnie określamy dopuszczalny
cel, zakres i sposób przetwarzania,
6.
dokładamy starań, aby podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych
osobowych dawały gwarancje stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa i
należytej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
Pliki
Cookies
Na stronach internetowych naszego Sklepu
wykorzystujemy pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych. Pliki cookies są wykorzystywane w celu poprawy funkcjonalności
świadczonych przez nas usług, w celu ulepszenia oferty Sklepu i dostosowania jej
do indywidualnych potrzeb każdego Klienta, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych. Dane te nie pozwalają na jednoznaczne zidentyfikowanie osoby.
Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania plików cookies zawarte są w Polityce Cookies.
Postanowienia końcowe
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian
w niniejszej Polityce prywatności. Zmiany takie mogą być konieczne lub
potrzebne np. w przypadku zmiany przepisów prawa, nowych wytycznych organów
nadzoru, zmian technologii, przy wykorzystaniu której przetwarzamy dane
osobowe, a także zmiany sposobów, celów lub podstaw przetwarzania przez nas
danych osobowych. O wprowadzonych zmianach każdorazowo będziemy informowali
naszych Klientów.