Masz pytanie? Zadzwoń: +48 22 100 20 47

Wysyłka

 

Wysyłka i dostawa

 Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym Klientom najwyższy poziom obsługi. Ze względu na ogromną różnorodność oferowanych przez nas towarów, koszt oraz czas dostawy mogą być uzależnione od łącznej wagi zamówionych produktów, ich gabarytów oraz wybranej formy płatności.  

Dokładna cena wysyłki jest każdorazowo prezentowana na karcie produktu oraz aktualizowana w trakcie umieszczania kolejnych produktów do koszyka sklepu.  

 

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie w Lublinie przy ul. Budowlanej 30, w godzinach 8:00-15:30. W przypadku tej formy odbioru koszt wynosi 0 zł.

 

CZAS WYSYŁKI I DOSTAWY

Po wpłynięciu zamówienia Klient otrzymuje maila z informacją o zamówionych produktach. Realizacja zamówienia następuje bezpośrednio po zaksięgowaniu przez nas wpłaty (wyjątkiem są płatności przy odbiorze i za pomocą karty kredytowej, w przypadku których realizacja następuje już po przyjęciu zamówienia lub potwierdzenia dokonania płatności).

Kompletowanie zamówienia trwa od 1-2 dni roboczych. Gdy tylko paczka opuści nasz magazyn Klient otrzyma powiadomienie mailowe, w którym zawarty będzie numer do monitorowania przesyłki.

Przesyłka powinna być dostarczona pod adres wskazany przez klienta w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu wydania jej z naszego magazynu.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.

 

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

MONITOROWANIE PRZESYŁKI

Klient, który posiada kod przesyłki może samodzielnie sprawdzić, gdzie znajduje się zamówiony przez niego towar , klikając we wskazane linki (tu linki do śledzenia przesyłki przewoźników, którzy nam robią wysyłki) może uzyskać informacje bezpośrednio od przewoźnika realizującego dostawę.

Po wprowadzeniu numeru przesyłki w odpowiednie pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z wybraną podczas zakupów firmą kurierską i podać numer przesyłki.

DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

Inpost sp. z o.o. pod numerem 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. - pt. 7:00 - 22:00; sob. 8:00 - 20:00; niedziele 8:00 - 18:00; Święta 8:00 - 16:00)

GLS pod numerem telefonu +48 46 814 82 20 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00

Fedex pod numerem telefonu 801 310 000 (pon. - pt. 8:00 – 18:00)

Raben dzwoniąc na numer 61 898 88 00

Dachser pod numerem telefonu +48427106500

Rohlig Suus pod numerem telefonu 81 749 04 99

DB Schenker pod numerem telefonu 22 632 22 22

Pekaes pod numerem telefonu 22 460 26 26

Hellmann pod numerem telefonu 22 717 97 97

 

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 100 20 47 lub korzystając z formularza kontaktowego.

 

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

Tak, ale taki obowiązek ma tylko kurier z przesyłką paletową. Gdy klient zamówi części które zostaną wysłane paczką, kurier nie ma takiego obowiązku. Jeżeli klient chce, aby koniecznie zadzwonił przed dostawą proszę, aby klient umieścił taką informację podczas składania zamówienia w polu “uwagi dla kuriera”.

 

Czy można zmienić adres dostawy gdy przesyłka jest już w drodze?

Tak, w takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

 

Regulamin świadczeń usług kurierskich

Dodatkowe informacje dostępne na stronie Paczkomaty InPost - www.paczkomaty.pl regulamin
Dodatkowe informacje dostępne na stronie DPD - www.dpd.com.pl regulamin
Dodatkowe informacje dostępne na stronie DB SCHENKER- www.dbschenker.pl regulamin

Dodatkowe informacje dostępne na stronie RABEN - www.polska.raben-group.com regulamin

Dodatkowe informacje dostępne na stronie ROHLIG SUUS - www.suus.com regulamin

Dodatkowe informacje dostępne na stronie GLS - www.gls-group.eu regulamin
pixel