Skrzynki narzędziowe to niezwykle przydatne elementy przyczepy, lawety czy naczepy. Zapewniają bezpieczne i wygodne miejsce do przechowywania narzędzi lub sprzętu podczas transportu. Dla właścicieli przyczep wybór odpowiedniej skrzyni to nie tylko kwestia praktyczności, ale również trwałości i niezawodności. W Unitrailer znajdziesz szeroką gamę skrzyń narzędziowych renomowanych producentów - Daken oraz De Haan wykonanych z wytrzymałych materiałów. Nie wiesz jaką skrzynię wybrać? Przeczytaj krótki poradnik i dowiedz się czym się różnią i jakie jest ich przeznaczenie.
Blog
Zaczep kulowy to istotna część budowy przyczepki. Odpowiada za poprawne i bezpieczne sprzęganie z pojazdem holującym i przenoszenie ciężaru przyczepy na kulę haka holowniczego. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, na co należy zwrócić uwagę przy wyborze zaczepu do swojej przyczepy.
AL-KO i KNOTT to marki znajdujące się w ścisłej czołówce firm oferujących części do przyczep. Osie tych marek stosowane są w większości produkowanych w Europie przyczep. Mimo, że obie firmy prezentują najwyższy poziom jakości swoich części oraz są zbliżone cenowo, to ich osie nieco się różnią. Która z nich będzie lepsza do Twojej przyczepy?
Podpory do przyczepy to elementy montowane na jej przodzie, po bokach lub z tyłu i z przodu. Lokalizacja zależy od rozmiarów i przeznaczenia przyczepy. Poprawnie zamontowane do przyczepy podpory stabilizują przyczepę i jej ładunek podczas załadunku, rozładunku lub postoju. Myślisz nad samodzielnym zrobieniem podpory i zastanawiasz się czy warto? Przyjrzyjmy się sprawie od wewnątrz.
Przyczepy podłodziowe to specjalny typ, najczęściej przyczep hamowanych, który dostosowany jest do transportu łodzi oraz skuterów wodnych. Tego typu przyczepy wyposażone są w ruchome elementy, które ułatwiają załadunek oraz zabezpieczanie łodzi. Zanim podejmiesz decyzję o wyborze przyczepy podłodziowej, dowiedz się więcej o rodzajach sprzętu, przeznaczeniu i dzielących je różnicach. Większość tego rodzaju przyczepek zapewnia ochronę przed korozją, elastyczność i trwałość.
- Z jaką prędkością można holować samochód osobowy w obszarze zabudowanym, a z jaką po drodze dwujezdniowej,
- jakie zasady obowiązują obu kierowców biorących udział w holowaniu,
- kiedy prawo zabrania holowania samochodu,
- dlaczego warto wybrać trasę wykluczającą obszary zabudowane.











